» Holding on your rope, got me ten feet of the ground

Måste börja detta inlägg med ett stort fett GRATTIS till världens bästa Tessan som fyller hela 17 år idag, woopwoop! :)♥
Var hos henne nyss och åt lite semmeltårta och omgucks med henne och hennes kusin, såg på typ BOIS TV, så jäkla kul! :) Det är kanon, (eller hur T? ;))

I övrigt lever jag mitt i min första cliffhanger just nu... Igår var det meningen att klassen skulle få veta sina NK A betyg och sådär. Alla fick det. Utom jag och en till?!
Det första läraren säger är - Ja du Amanda, du är ett jätteproblem just nu!
VA?! Liksom? grejen är i alla fall att hon inte vet vilket betyg hon ska ge mig, det vi båda vet att jag vill ha eller det snäppet under... Ska få veta domen i morrn, kan ju inte mer än hoppas att någon där uppe sett hur jag har kämpat med detta ämne jag verkligen ärligt tycker är roligt!

Nåt jag måste få säga som jag blev väldigt störd över igår var att friskispasset som jag skulle på blev fullt tre minuter efter att det öppnades! Allt jag gjorde när klockan blev halv var att knyta skorna och sen gå ner till datorerna, bara för att se en kö på typ en mil. Så aa, 16.33 var mitt pass fullt utan mig så jag fick packa ihop och åka hem igen. Detta efter att jag lagt pengar på bröd, tappat min ena vante på ICA spiralen så jag fick gå in två extra gånger för att leta efter den och åkt spårvagn med några skitläskiga ligister :'( Tog ut min hämd på träningscykeln hemma istället.

Idag var det mys i stallet (tack vare en snäll mentor som lät oss slippa mentorstiden) :) Borsta Noak länge och klippte Zäta :) Måste säga att jag är ganska nöjd med resultatet faktiskt! Ena sidan är riktigt fin om jag får vara egoistisk (och det får jag för det är min blogg ^^) den andra tyckte jag dock såg ut som apskit först. Ojämna kanter osv. Men efter lite närmare granskning insåg jag att det kanske inte var så illa, och nu är jag som sagt nöjd trots allt! :) Zäta slipper bli en svettboll vid ridning, även om jag personligen tycker han är finare orakad ^^
Lite knäpp är han ändå, ville leka med klippmaskinen när jag klippte på bringan. Hur onormalt liksom?! :D

Nu ska jag läsa på NA B läxgrejen vi har tills i morrn och sen sussa sängen! :)

Hade!

Kram Amanda :)


                                                              Hihi  :) ♥


tack så mycket! :D ♥



Lääägeeet Amanda! Hahahaha! ja det är kanon! ;)

Hahaha, kan inte sluta med läääägeeet!

kram! ♥

2011-01-21 // 09:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback