» Crashed into you and I went up in flames

Ååååh! Hur kan en person gå från Hot till Not till HOT?! Tror jag blir galen snart! Vill ju inget annat knappt så mycket just nu och det är så galet.  Blickar, ord, allt bara. Små antydningar som jag antagligen inbillar mig... men jag kan väl få drömma hoppas jag.
Och Ja, det är samma person fortfarande. Jävla fega jag.
Och nej, det var inte ett klagomål. Var bara tvungen att berätta att jag är feg när det kommer till det här.

Måste ge mig, H, Sofia och Malin en eloge för att vi var så äckligt duktiga idag! Hade två timmars håltimma och vad gör vi då? Jo, vi råpluggar! Så nu är äckelhistorian, slöjdläxan och naturen klar = pluggfri helg! :D Sååå värt det såhär i efterhand! :)
Anledningen var att vi pga schemakrock fick sluta 15.50 istället för 12.20 idag (WTF lixom?!) men så var det.Fick också därför ha labb med andra gruppen och inte våran. Skönt dock att det var så slappt som labb och inte typ spanska, historia eller matte. Hade varit drygt så sent -.-

Idag har jag faktiskt inte varit i stallet, wow! Hade stört ont i magen under sista timmarna i skolan så det var inte så lägligt+att jag faktiskt ville vara hemma ikväll, så jag åkte helt enkelt hem efter en ministund på stan med H i väntan på bussen :)
Ska nog se på Let's dance, försöka redigera lite bilder ikväll och grejja med nya bloggen. Känner att jag säger det hela tiden men att det inte händer nåt. Sån är val jag helt enkelt, segstartad. Var till och med en lärare som sa så till mig på ett utveklingssamtal i typ trean? :) Ska nog baka chokladbollskaka också om vi har grejjerna! Mums ;)

Hade!

Kram Amanda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback