» A small, tiny, preview

Igår blev lite av en mor+dotterdag :) Var en sväng på lyckat USmöte och sen åkte jag hem för att fräscha till mig lite och sen åka till Maxi. Vandra omkring lite och kollade på allt jag inte skulle köpa och sådär ;) Dock fick en rouge och några hårnålar följa med hem för de behövde jag faktiskt! :)
Måste be alla om en sak- Om jag säger att jag vill köpa kläder, säg NEJ till mig då! Har så himla mycket kläder så mer får det verkligen inte bli :) Typ ytterkläder är okej, men inget annat! :)
Efter Maxi åkte vi och fika på Waynes coffe och det var mys!
Började redigera lite bilder på Poppe och Pari från sjukhus igår också och de blir fina faktiskt, även om jag är lååångt ifrån klar ^^

                         Är som sagt inte klar än, men den här är rätt fin i större format tycker jag :)<3
                                                (älskar mitt nya objektiv hihi^^)


Idag var jag ute hos Frejis på morgonen och red barbacka :)<3 dock lyckade mamma köra fast bilen i en snödriva på vägen dit men vi lyckades ta oss loss supersnabbtefter lite gräv och lite knuff, alldeles själva! Vadå kvinnor kan? ;)
Sen åkte jag till "vanliga" stallet och smörjde lite faktiskt, två träns och en sadel hanns med och resten ska tas på fredag tror jag!

Ikväll blire pulkaåkning med H och J i Bjärbybacken och ev film efteråt :) I morrn är det T+A dag hihi :)

Hade!

Kram Amanda

btw är jag äckligt trött på denna gröna färg, men har nog hittat en ny finare tror jag, som inte är grön dock ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback