» You don't really care for music, do you?

Ibland blir jag så trött på mig själv. Klagar på att Åååh, det är så kallt, ellr åååh, jag orkar inte plugga... Vill bara skrika håll käften till min hjärna dagar som denna. Finns personer som har det så himla mycket värre och kämpar för att ta sig igenom stora problem. Sänder en tanke till dem ♥ 

Det värsta är att jag tar åt mig så mycket själv. Vill bara att alla ska vara glada och hamnar då själv i deras ledsenhet. Det suger lite. Men å andra sidan kan det nog vara bra att vara sympatisk i andra lägen :)

Nu över till något roligare! Red Månsen i morse och det gick awsome! :D Så himla mysig liten häst det där, gör verkligen sitt bästa. Red mycket skänkelvikningar och volter och måste säga att han aldrig kännts så bra som idag när jag ridit honom. Hans fodervärd är en duktig prick som fått honom så mycket bättre :) Mycket kul var det i alla fall att få starta dagen så lyckat! :)

Grejade sen med allt som skulle fixas i stallet innan jag tåg spårisen till stan och mötte J. Köpte mig en whiteboardpenna och en tröja på Monki (har aldrig någonsin handlat där förut) och måste fetdissa deras provrum! Blev typ åksjuk av spegelväggarna och lystrådarna i taket. Men tröjan är jag nöjd med, har äntligen en bra tröja till tights nu :)
J gjorde värsta fyndet; blev medlem på Veromoda=fick 20% rabatt på valfri vara, och hittade en skinnjacka som kostade 599:- i en affär för 499:- i en annan. Värsta kapet ju, snacka flyt :)
Sen åkte vi tillbaka till stallet och byggde banan inför i morrn.

Hjälpte M med att rida fram Hamlet på kvällen. Tyckar han är rätt rolig men jag kan ärligt säga att formen inte var den bästa haha ;) Men vi hade kul i alla fall.

Igår var Nickan här och hade typ möte/tjejkväll med mamma. Slutade med att jag satt med dem störren delen av kvällen och pratade. Hade mycket kul! :)

I morrn är det ju då första träningstävlingen för terminen! Har äntligen blivit taggad nu! 80-90 cm är det som gäller den här gången. Funkar det så tar vi 90-90 nästa gång. Men det gäller att skynda långsamt! Håller en tumme :)

            

            
 
Dagens flopp: Jag och J är på väg upp från spårisen till stallet, när vi möter tre småkillar. Killarna pillar med nåt på marken, och jag upptäcker att det är en liten mus.
Jag bara: OH, EN MUS! typ ashögt... och killarna kollar konstigt på mig.
Galet gulligt var det i alla fall att killarna matade musen! Så himla sött :) Och om någon inte visste det så låter det nomjnomjnomj när små möss äter! :)

Hade!

Kram Amanda



» Mary

nejmen, tacktack hörrö :) han är så himla mysig lilla måns! och "njomnjomnjom" låter det som sagt :>

2011-02-06 // 18:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback