» Sun, snow, skies and snowboards, simply beautiful :)

Åååh, idag är jag mör i kroppen kan jag säga! Har nog ont överallt, i nacken, i nån konstig halsmuskel, i ett knä, i axlarna, överarmarna, vänster skuldra, vänster skinka. Allt är snowboardens fel ;) Men det är så lätt värt det! Är galet stolt över mig själv för att jag tog tag i det och verkligen försökte! Dessutom fick min envishet mig att både lyckas klara den där slalomen (yes! ) ;) och slutet på en röd backe + en vanlig! Boh ya! :)
Nae men seriöst, jag tycker att jag har varit duktig och det har varit superkul! :D

Idag har jag bara åkt skidor :) Tjatade på pappa tills han åkte lite svarta backar med mig och jag lyckades! Väldigt dramatiska namn hade de, typ grottbranten, lostupet osv haha. Väldigt effektfullt! :) Men det var ruwliga backar. Brantare än i lindvallen och det gav rejäl mjölksyra i benen, men inte för brantare ändå liksom om i fattar ;) Bara roliga helt enkelt!
Lyckades också bli påkörd av en snubbe som helt hade tappat kollen :P Inte så farligt men lite obehaglit att glida nerför ihoptrasslad men någon annan ;) Kom loss tillslut i alla fall och fortsatte åka. Pappa var ju söt dock, han skulle åka ner till mig och koll om det gick bra, så halkar han på en isfläck i samma backe och kommer rullandes/glidandes istället! Tror att pappa har stått för veckans fail överhuvudtaget :)
Försökte fota lite runt om idag en det fanns inte så mycket fint att fota så det blev inte så mycket av det, det var drygt :/ men några fina pics fick jag tror jag :)

I morrn åker vi hem då.. Känns lite både och. Blir ju liksom hemma här med när vi varit här ett tag men samtidigt är det ju skönt att hinna göra mer saker på lovet, typ som Göteborg! :D Men det blir nog bra tror jag. Skönt att komma hem till hästarna och kompisarna igen:) Blir en uteritt redan på fredag:)♥

Nu ska jag äta mat och kolla på halv åtta hos mig, det är ju de söta bögarna som bjuder! :)

Hade!

Kram Amanda


» Mary

Haha jag vet, den tanken var lite konstig :D Men det kändes faktiskt som det, haha. Och TAGGGAAA GHS förresten, ska bli så kuul :>

2011-02-23 // 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback