» It's the final countdown! :)

Fy fasen va galet att det är i morgon som jag såhär dags sitter i scandinavium och kollar på Göteborg Horse show! Booooooh yaaaaaa på det säger jag bara, så himla äckligt galet roligt wiiieeee! :D:)
Har äntligen kommit på en liten inköpslista tillslut också :) : Pälsglans, silikongummisnoddar som inte går sönder, pullarnosgrimma, KL-pannband till mig,tävlingspolo, grimmor, skydd, hoppschabrak, pannband till hest :) De fyra sista sakerna är extrema frågetecken, spec skydden, men om jag hittar billiga (och fina) varianter av dessa saker så kaaanske jag slår till :) Hihi det ska bli så kul! Mässan, hästarna, ryttarna... Hoppas lite speciellt på att Kevin Staut ska vara där, rider så galet snyggt och jag bara älskar hans skimmel (silvana de hus, om jag inte minns helt fel) :)

Uteritten med E och Pari förut var en av de galnaste sakerna jag varit med om! :) Skulle ner till sjukhus och väntade in några skidisåkare när hästarna bokstavligen fick damp! Bara snurrade runt och hoppade och hade sig och plötsligt drog pari halva vägen hem! Zäta blev typ astaggad av det och börja resa sig/galoppera på stället, fick släppa honom tillslut och då gick det undan haha ;) Kom efter många om och men ut på fältet och hästarna fick sträcka ut ordentligt, gud så skönt det kändes! Grymt mysigt att vara ute i skogen igen eftersom jag och Tarzan, för idag var hen verkligen tarzan :), inte varit det på alldeles för länge, märktes att han gillade det! :)
Skrittade sen hem en lite längre runda och bara myste på glada pigga hästar :)♥

Nu ska jag packa klart och göra pannkakor och mackor inför i morrn och sen knalla över till J och se på Let's dance :)

Hade!

Kram Amanda

 


Kevin staut! :)



» Ebba

Sv: Jaa just det xD

2011-02-28 // 17:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback