» Cause you give me something that makes me feel better than alright <3

Är så himla nöjd med söndagens träningstävling i dressyr! :) Hade verkligen förväntat mig det allra värsta med tanke på vad jag hört om dagens domare, men blev i stället glatt överraskad! :) (y)
I och för sig ingen toppenprocent i cr; 57, någonting. Men Zäta var inte alls sådär springig som han kan vara så jag var supernöjd med honom ändå!
Tävlingsklassen gick betydligt bättre :) Satsade mer på mellangångarterna (fick kritik för dem i första) och satt så mycket i den lilla stela högersidan att jag fick kramp i rumpan haha!
Men det gav resultat, 62, något % och jag är jätteglad över det! :) En ynka procent efter den väääldigt oväntade vinnaren Nickan ;) Det var roligt! Fick ju till och med ligga i ledningen ett tag ;)
Är verkligen supernöjd med vår insats, känns väldigt kul med tävlingsklassens procent eftersom Annica Hubner nu tydligen är så sträng i bedömningen, då vet man att man förtjänade den poängen liksom :D
Fick dessutom lära mig att inte dömma hunden efter håren, Annica var ju en superrolig människa! :)

Igår var jag lite lonelygirl i skolan... H var hemma och var sjuk och I gick hem vid lunch. Tur för mig att det finns annat roligt folk att vara med också! :)
Hade för den delen extremt kul med J på Friskis på kvällen hahaha! :D Guuuud alltså, kan inte ens säga vad vi höll på med, men fett kul hade vi HAHAHA! Har int eskrattat så mycket på länge:) Tränade på favvopasset och dagen till ära hade han bakat kärleksmums, naaaww! ^^
Happy valentines day i efterskott förresten! :) ♥ Svullade massa hjärtgodis igår så det var var nog bra att jag tränade! ;)

Idag har jag haft tandställningen i exakt ett år! Grattis till mig och tandställningen som firar ett år eller nåt...? :P

Nu ska jag försöka ta mig upp till stallet och ha USmöte :)

Hade!

Kram Amanda

 
Finis! :)♥



HAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHHAHHHH HAHAHHAHAHAHHAAHHA HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHA HAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHA HAHAHAHHAH :D

2011-02-15 // 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback