» Jag har koll!

Idag blev oxå en helt okej dag faktiskt! Fotolektionen gick precis som hagatimmen igår i ett swoosh, även historialektionen (hur nu det är möjligt?) Fick tillbaka våra prov på världskrigen mm och slutade på ett VG. Antar att jag ändå är helt okej nöjd med det, historia är ju inte min starka sida och med tanke på hur sjukt nervös jag var för provet eftersom jag typ inte kunde ett skit så är ju ett VG ganska bra :)
Matten var däremot seeeeg! Men det tog slut den med! Och jag kom på en sak idag, att jag har:
- EN historialektion kvar, i hela mitt liiiiv!!!!! :D :D
- Två mattelektioner kvar den här terminen
Inte mycket kvar av de drygaste ämnena alltså! ;)

Efter matten blev det en halväcklig jultallrik som lunch och sen upp till finaste killen i stallet! :)
Borstade, myste, friserade och tvättade innan jag hänge lite med Hillevi i ridhuset när hon hoppade. Höjde och sänkte lite vilket inte var så ansträngande, men bra att kunna vara till någon nytta iaf! ;)
Zäta har förresten ett sår på insidan av ena frambenet som inte vill läka ordentligt :( Det är rent och sårkanterna är fina och så, men när det börjar bildas en sårskorpa blir den bara tjock, slemmig och äcklig, jag vill att den ska bli tunn och hård ju, nytt skinn helt enkelt... Några tips?

Nej ni, nu måste jag sätta igång! Har en massa roligt att pyssla med ikväll så fort jag gjort en kick-ass keynote (powerpoint) till mitt spanskaarbete! :)

Kram Amanda 

- bilden passar inte inlägget alls, men jag blev glad när jag såg den :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback