» Svar till Nora

- Halloj, vad är din ponny för ras? Den var riktigt häftig!
Svara gärna på min blogg eller någon om du hinner, så ser jag lätt svaret.
Vem har gjort designen btw? Det var skitfin juu! :D

Hejsan!
Min ponny är i själva verket en liten storhäst som jag har på delfoder! Förstår dock att du tror att han är en ponny, med tanke på att han är så pass liten. Jag har fått höra det förr! ;)
Zäta är en korsning. Baserat på det jag har lyckat luska reda på från tidigare hem är pappan knabstruper och mamman korning mellan någon ponnyras och halvblod. Roligt att du gillade honom, han är ju verkligen speciell! :) Häng gärna kvar här så kommer du få läsa mer om honom i listan! 
Designen har jag pysslat ihop tillsammans med min kompis Hillevi! :)

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback