» Snaaaaaaart dääääär!

Åh, bara några få ynka timmar kvar till jullov nu, gissa om jag längtar?! ;)
Har typ inget inplanerat på lovet desutom vilket också känns galet skönt, ska bara chilla massor, äta massa godis, äta sjukligt mycket lussekatter och pepparkakor, träna massor och vara med familj och vänner massor! Det blir nog bäst! :D
Julafton kommer för min del att firas i Västervik som vanligt. Först med kusiner och mormor och morfar den 24e och med farmor den 25e :)
Både kul och drygt att dela upp det... Såklart roligare att ha alla samlade på samma ställe samtidigt, men det skadar ju inte att dra ut på det roliga lite längre hihi! :)
Ska bara göra klart 11 mattetal som ligger och väntar och sen är det lov på riktigt! :D

Något som inte är lika roligt är att håltimmen som vi har efter lunch fram till 14.40 förut byggdes ut till 11.10 -> 14.40, kul va? Kanske inte. Är seriöst så sjukt trött på håltimmar nu... tur att det är sista för terminen (y) :)

Ikväll dårå, tyvärr blire nog inget stall idag... först matteplugg och sen träna :) Därefter ska jag pyssla med vissa personers julklappar, spännande va hihi... ;) Och kolla på Leilas söta jul. Tror det blir ganska bra, och det kommer kännas så sjukt skönt när jag är klar med allt! :)

Nu ska jag försöka få med mih H'san till matan och knapra i mig lite frukost till lunch, risgrynsgröt! ;)

Kram Amanda

- som jag sagt förut skulle jag fasen vilja vara Leila för en dag alltså!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback