» Pretty little liars

Herrejösses säger jag bara! Var ju som sagt hos Tessan förut och förutom smarrigt fika blev det också lite serie-tittande, och tror ni inte jag lyckas fastna för TVÅ nya serier inom loppet av några timmar?
Kollade först på lite olika bitar av "American horror story" som var läskig men väldans bra, och innan jag cyklade hem i stormen startade vi Tessans box med "Pretty little liars", och jag säger bara GUUUUDAAAARSS vilken bra serie! Slog lätt AHS!
Gissa om jag kommer spendera en del tid på den här hemsidan och kolla på PLL nu?! ;) För övrigt en sjukt bra hemsida där man kan hitta typ alla filmer och serier och se dem online, gratis!! :)

Kram Amanda



hmm.. vet inte om det lätt slår ahs. ligger tillsammans på toppen just nu, eller ahs är lite bättre ;) det kommer troligen du också titta efter att sett säsongen ;D <3

2011-12-30 // 10:40:09
» Mary

PLL SLÅR ALLT! Bästa serien ever och ezra fitz är det snyggaste som finns!!! :)))

2011-12-30 // 13:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback