» Matförgiftning ♥

Japp, så mysigt hade jag det igår!
Natten mellan söndag och måndag var INTE mysig om jag säger så, tänker dock inte ge er några detaljer haha, de kan ni nog räkna ut själva! ;) Gjorde därför typ inget igår. Sov/låg i soffan. Kul dag?
Idag är det iaf mycket bättre. typ helt bra faktiskt! :D Har till och med lyckets pilla i mig två mackor, en lussekatt och en kopp honungsvatten :) Känns bra!
Dock är det ju aldrig kul att vara sjuk, speciellt inte på det här sättet! Massor av saker jag hade velat göra funkar inte nu. Till exempel kan jag ju inte ha Zäta idag!! :'( Får ta igen det imorgon istället, kanske skritta ut med H och Pepsi?

Då vet ni hur det ligger till iaf, skönt att vara så gott som frisk! :) Och förresten så kom mamma på en gansk alustig grej förut, det var nästan exakt 11 (!!) år sedan jag var sjuk såhär haha!

Kram Amanda


SV: Bäästa peppisarna <3



Jaaaa, vi skrittar imorrn! :D btw, nästa gång får ni faktiskt se till att inte BÅDE du och gabriella är sjuka samtidigt!! ;) Gissa hur kul jag har det, en mysig tisdag och allt :(

2011-12-06 // 14:00:18

aaaaaw! krya på dig! ♥ hur vet du att det var matförgiftning? tänk om du blev magsjuk Amanda! :o :(

2011-12-06 // 17:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback