» Listan del 7: Det här shoppar jag i hästväg

Oj då, vad ska jag svara här då?
Egentligen handlar jag inte hästprylar så ofta, utan brukar spara mig till mässor eller roadtrips eller så, typ GBGHS nu i vinter! :)
Men schabrak är ju kanske en liten svaghet... speciellt Schockemöhles urfina saker! Om ni missade mitt inlägg om dessa underbara skapelser kan ni hitta det här!
Pikeur är också en ny favorit, fick ju bidrag till en ny kavaj när jag fyllde år och lotten föll då efter typ en hel sommars letande efter en begagnad på en sprillans Pikeur - Diana, världens absolut finaste kavaj med bästa passformen dessutom ♥ Typ enda som passar min långa rygg ;)

Ja ni, svaret får helt enkelt inte bli en speciell pryl, vi kan väl säga att jag handlar det jag behöver, när jag behöver det? Om jag inte råkar hitta något extra fint någon gång då! ;)



- Mums! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback