» Innan VS efter



Känsliga läsare varnas haha! Fuuuuuulaaaa tändeeeer!
För typ fyra miljoner år sedan fick jag ett önsjemål om att jag skulle lägga upp före och efter bilder här på bloggen med hur min kära garnityr såg ut innan och efter tandställningen, och självklart kan jag det! :) Även om det blev lite senare! ;)
Såhär sniggt var det alltså, allt stod åt alla möjliga olika håll och ni kanske förstår mig om jag säger att le med öppen mun inte var ett alternativ! 
Kanske slänger upp en "efterbild" ikväll (sitter i biblioteket nu så känner inte att jag vill ta den här haha!) om ni har tur, annars får ni väl vänta ett par år till! ;)

Kram Amanda


jag förstår mig inte på tandproblem! faktiskt trodde jag att den vänstra bilden skulle föreställa hur det var nu efter... ;)

2011-12-07 // 18:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback