» :)

Idag har varit som rubriken, en braig dag! :)
Startade med spanska som blev chilligt! Slapp hann inte redovisa så får göra det på måndag istället ;) Lite drygt att ha det hängades men egentligen bättre eftersom jag inte är riktigt klar haha!
Efter spanskan håltimme som bara sa Swooosh! Kollade på klockan en gång i början och sen nästa gång jag kollade var det 4 min kvar till vi började?! Snabbaste hagatimmen i mitt 1,5-åriga Haga-liv! :) Kanske för att jag fixade med lite julklappar och got totally caught up.. ;)
Engelskan gick bra trots tjurig lärare och sen fick jag och Hillevi den glada överraskningen att vi fick sluta! :) Tråkigt att det beror på att stackars Franska-Magda fortfarande är sjuk, men att få sluta vid lunch gjorde min dag såå mycket mer värd :)

Åkte såklart upp till stallet och spenderade två timmar med finaste Zäta :) Idag hade han, tro det eller ej, inte rullat sig så han blev riktigt fin efter en timmas borstande med tvättade ben som pricken över i! ;)
Mamma var snäll och hämtade mig på hemvägen och sen blev det full fart!
Avverkade hemuppgiften i franska, snabbstädade mitt rum, hämtade in ett par rena ridbyxor från förrådet som jag borde gjort redan i måndags, åt smarrig middag och slappade lite innan jag åkte och tränade! 
Dimitrios pass var lika bra som alltid och idag var faktiskt jag med rätt bra! ;)

Har också fixat undan lite stallgrejjer. Lämnat in kvitto för DM så jag fick pengarna tbx :), lämnat in lite viktiga papper och nu precis skrivit klart och delat ut ansvarsområden till cirkusen med Johanna.
Känner att jag varit ganska effektiv idag! Så nu ska jag snart krascha i min säng och i morgon blir det julbak igen :)

Kram Amanda

- I overcame it today ;)


sv: nästa torsdag½



hahah, bra där och förresten bara lite udda :P

2011-12-15 // 18:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback