» 13 December 2011

Idag är det lucia! :) Startade dagen med en lussebulle för säkerhets skull innan skolan haha! ;)
Kollade på skolans luciafirande som var ganska mysigt. Dock kom en fladdermus (?!) flygandes mitt i allt haha! Stackarn irrade runt ett par minuter innan den satte sig någonstans efter att ha skrämt slaget ur vissa ;)

Efter lucian blev de NS-klassernas årliga julpyssel! Årets tema var Facebook och min grupp fick uppgiften att göra olika figurer i trolldeg! 
Lite loggor, gilla-knappar och profiler senare var vi klara men det räckte tyvärr inte till en vinst ;) var ganska kul iaf.
Fikade lussebulle och festis också, och tur var väl det eftersom skollunchen inte var något att hurra för idag!
Julpyssel just idag var en ganska bra tajming. Slapp hälften av dryg-tisdagen och det var ju skönt, men missade också en sovmorgon och det var ju mindre skönt ;)

I eftermiddag blir det stallet och pyssla med prickis ett tag :) Sen hem och börja julpynta skulle jag tro! Äääntligen lite riktig julkänsla, trots att den där jäkla snön verkar vägra komma hit? Får väl göra det bästa av situationen helt enkelt! Vilket innebär massor pynt, massor bak, massor pyssel och massor julklappshandling :) 

Kram Amanda

- Såhär ska det ju se ut....
(Foto: jag, Kamera: Nikon D60)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback