» You gonna make me stay, forever

Tetsar att blogga från Macbooken nu och det verkar minsann fungera finfint! :D Känner att det bli mycket datorsnack här just nu men jag hoppas ni förstår att jag är lite stolt över denna fina :) ;)
För tillfället håller jag på att baka lördagsfika till i morgon och jag hoppas det blir smarrigt! :) Har aldrig testat detta förut men det var verkligen inte ett komplicerat recept heller så jag tror nog att det blir lyckat! ;) Bara ni peeps gillar päron så går det nog hem! :)
Den här dagen i skolan var ungefär lika ovärd som de andra... två lektioner (Franska= KUL, Engelska= KUL så jag ska väl inte klaga egentligen) men en fet håltimma på två timmar på det känns ju lite onödigt ;) Dock var det ju bra egentligen att vi hade den för då hann jag bekanta mig lite med Macen :) Lyckades få igång allt, ladda igång internet och installera det programmet(programserien som vi kommer att använda oss av: iWork. Typ som word, paint och excel men allt heter andra namn ;)
Slutade iaf vid lunch och det är alltid lika underbart! :D
Trampade mig direkt upp till stallet där det blev jogg på Breddik med Johanna och Fillebille. Jag älskar att kunna ta vara på eftermiddagarna såhär! :) Perfa väder med en stor glad sol och en sötis häst som tyckte att livet lekte på fältet. Finns bara ett ord som passar: Underbart! :)♥ Att få hoppa framhoppnngshindret tyckte han dessutom var kalas! :D så sjukt söt :)
Sen fick lillskiten en dusch eftersom han blev dyngsvettig och efter det satte fixandet igång! Packning och tillsnyggning av hästen som inte var sammarbetsvillig kan jag lova, men sen blev vi sams och han blev så snygg så! :) Det bästa är när han ska "hjälpa till" med torkningen efter duschen, suger tag i handduken och sen håller han fast haha! ;D
Dock kan jag ju hälsa att blindbrodd är ett påhitt av djävulen! Men idag var vi ganska sams så det tog faktiskt inte så lång tid att få i dem :) Förra gången tog det ju dock en timme! -.-
Frisering stod också på schemat så nu är båda mina prinsar i toppskick! :D
I mrogon ska jag med Emmis til NFK som horsekeeper och sen på kvällen blire kräftskiva (urk för kräftor, men ska försöka äta några) hemma hos Tessan! :)
Nu måste jag göra klart inna jag tar mitt pick och pack och bäddar min säng hos Emma! :)
Kram Amanda

Har tyvärr inga bilder här ännu så jag hoppas det går bra ändå! :) Men ni får en gamma bild från fältet iaf :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback