» Skyscraper - förvånadsvärt bra låt

Idag bär det av till Västervik och båten för att ha pizzakväll med mormor och morfar! En årlig tradition som inte får missas :)
Ska dock ta bussen själv ner runt 13.40 och vi får väl se hur det går haha ;) Hatar att sitta bredvid okända folk men det är ännu värre att fråga om det är ledigt! Oftast svarar ju folk nej dessutom och det kan jag störa mig så galet mkt på! Dom kan väl för f*n flytta på sina väskor eller?! Menmen, får leta upp nån söt tant att sitta bredvid om jag kan ;)

Ska väl packa klart nu eftersom jag inte gjorde det igår -.- sen duscha efter det ta cykeln ner till stan, ställa den på jobbet, och knalla ner till bussen. Måste köpa glass på vägen oxå tror jag, har blivit lite beroende! :D

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback