» Kvällskurs sum - 11, dag 4

Dag 4 (lördag) betydde sista dagen :( Skittråkigt eftersom den här kursen nog varit typ den roligaste kursen som jag gått på HR.

Eftersom vi hela tiden gick efter regeln "varannan dag dressyr/varannan dag hoppning" blev det just hoppning sista dagen. Testade på båda banorna inför Pållestollarnas Pay and Jump dagen efter (igår) och jag gillade dem mycket! :)
Väldigt kul att få hoppa igenom dem och framförallt att få hoppa lite tittigare hinder. Superskoj! :D
Annat superskoj är att Zäta fortfarande kändes himlans positiv! Lite trött i kroppen kanske men inte tillräckligt för att inte busa lite! ;)♥

På teorin kollade vi på L8 och Mamba som gjorde lite olika dressyrrörelser. Nyttigt och bra men jag var trött i huvudet och orkade inte koncentrera mig nämnvärt. drygt. Men det var iaf bra att få se från marken hur både hästens och ryttarens rörelser ser ut under ex. öppna/sluta.

Fett synd att den här kursen tog slut tycker jag, hade gärna haft det sådär resten av året! ;)

Kram Amanda

om det dimper ner några bilder från kursen av olika fotografer kommer de även att dyka upp här, den som lever får se...! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback