» Jag HATAR att klippa mig!

Var och klippte mig för en stund sen och okej, nu har jag typ bestämt mig, jag ska sluta klippa håret för all framtid!!! Blir aldrig riktigt nöjd och det känns jämt som om jag klipper av halva huvudet.

Idag t.ex; Kände mig skitstolt ärligt talat som faktiskt lät min frisör klippa lite den gär gången och inte bara ta typ 2 millimeter. I stället blev det kanske 4-5 cm vilket såklart är superbra för håret som behövde fräschas upp, men nu har jag ju inget hår kvar!
Eller jag vet ju att jag har ganska långt hår egentligen, och att det ser mycket trevligare ut nu, men jag vill att det ska vara lika långt som innan!
Jag känner mig så ful när håret är precis avkapat (som det blir i topparna när det är nyklippt innan det har fallit tillbaka lite) när jag lägger fram det över bröstkorgen. Att det dessutom ser skitkort ut gör ju inte saken bättre direkt...

Okej, nu ska jag sluta klaga som en bebis. Får väl vara stolt över mig själv för att jag vågade klippa lite istället och sen spara ut skiten igen... haha.

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback