» Att en liten groda kan göra en vän så glad... (:

Den som var närmast det rätta svaret på gissningsfrågan igår var SARA! Hon gissade på att vi röjde i skogen och styrketränade samtidigt :) Sen hade ju iofs MARIA helt rätt i hennes gissning också eftersom hon skrev att vi sågade i skogen, vilket vi uppenbarligen gjorde ;) Därför får båda varsin länk hihi!

Nu har jag precis varit ute och övningskört med mamma efter att ha varit på powerwalk, hälsat på Emma ute i Bjärby, hälsat på buskattungarna och pratat lite med Celloni och Winnie. Ska ha Celloni i morrn igen men då kanske jag får rida själv så vi får väl hoppas att hon håller sig i skinnet då medprecis som i tisdags! ;)

Körningen gick bra, mycket bättre än igår. Blir säkrare och säkrare nu och det är väldans mycket roligare att köra på de riktiga vägarna än att köra runt på massa tomma parkeringsplatser ;)
Mötte en aptjurig gubbe idag också som dessutom körde typ mitt på vägen. Kom på mig själv med att sitta och le värsta mycket efter att han kört förbi dessutom, lite provocerande kanske haha? :)

Nu ska jag byta om och sen ta mitt egna fordon upp till stallet :)

Kram Amanda 


Hittade en sånhär filur i stallet igår kväll, om ni visste vad mycket kul man kan ha med en sån... ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback