» When I see the way I want you to stay

Hejhej! :)

Idag är det onsdag och i eftermiddag ska jag, J och H på ett informationsmöte på en rolig gata som jag aldrig minns namnet på, om sommarjobb hos SISU! :) Har ingen direkt koll på vad det är men om det låter bra är det ju bara att slå till tycker jag! ;)
Blir kanske en sväng förbi Halvars innan, det beror på vädret :) Men får hoppas det är bra för Halvars är ett fint litet ställe och jag vill inte äta glass i regn! :)

Jag har kommit på att håltimmen som vi har på onsdagar (Hagatimmen) är extremt bra att jobba in matteplaneringen på och gärna jobba lite i förväg också! För då slipper jag jobba matte hemma Onsdag-söndag, och det är lovely! :)

Vet inte så mycket mer om idag ännu, för det här är ett tidsinställt inlägg mina vänner, som jag knåpade ihop igår kväll :)
Blir stallet efter SISU-mötet iaf och sen lite spanskaglosor på det tror jag, men det blir snabbt fixat! (glosorna alltså) :)

Hade!

Kram Amanda



hahah FAIL!

liite fel dag kanske ? :P

2011-04-05 // 22:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback