» There's a free way running trough the yard

Tar nu en liten paus i pluggandet! :)

Om jag ska vara helt ärlig (och det ska man) så kan jag NK-provet riktigt bra! :) Har typ stenkoll på allt och det känns så himla skönt. I och för sig ska jag väl inte säga för mycket eftersom jag brukar känna såhär och sen virra ihop allt iaf ;) Men den här gången ska jag hålla koll även under provet på onsdag! :)

Som jag sa tidigare så är bajsmåndagar jobbiga! Blandade dock ihop schemat men det var ju bara skönt att inte ha två pain lektioner efter varandra!
Spanskan blev ändå rätt så rolig. Eller mest chill. Hade massa redovisningar och jag och H fick alla att skratta när vi väldigt pedagogiskt visade hur en andalusier skrittar och hur dens muskler är uppbyggda. Fina teckningar blev det! ;)
Kände att vi behövde kompensera med något eftersom vi typ hade minst text i hela gruppen, woops! :)

Sen har jag ju klippt mig också! Tycker som vanligt att det känns som om jag har superkort hår även om annat folk knappt ser skillnad -.- Men tro det eller ej, den här gången klippte jag faktiskt av lite hår, så det syns faktiskt. Tycker jag iaf! Ska verkligen börja ta bättre hand om mitt hår nu. Kommer inte att funka att ha det så långt som jag vill om jag bara skiter i om det är oskött och tovigt, då slits det sönder. Så aja baja på mig!
Förresten så gäller det hela mig. Går typ runt och stör mig på småsaker med mitt utseende utan att göra något åt dem...
Ska fasen börja ta bättre hand om mig själv, att skita i det är inte okej! :)

Nu ska jag fortsätta skolan och sen göra matsäck till Kolmården i morgon! :P

Hade!

Kram Amanda


Får bli en bild på ett riktigt vilddjur, grrr! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback