» Nothing seems to go right with me

Hej alla! :)

Idag är det måndag och måndagar är de absolut värsta dagarna på mitt schema! Går till 16.10 och har både matte och spanska på eftermiddagen -.- KILL ME! ;)
Som jag sagt tidigare så kan ju matte B gå och ta sig någonstans (undrar hur jag ska klara de kvarvarande kurserna), eller se till att bli min vän = vara lättare så jag får alla rätt på allt!;) Nae, men en kompromiss kanske vi kan göra? :)

Idag ska jag inte göra så mycket faktiskt. Ska klippa mig vid halv fem eftersom jag inte vill se ut som ett slitet troll i håret längre. Sen ska jag hem och råplugga diverse saker, typ NK och Eng. Blir inget stall idag och troligen ingen träning heller.
Känner personligen att jag hellre har en dag som jag verkligen dödar mig själv med plugg på och kan istället ta det lugnare resten av veckan :)

Hade!

Kram Amanda

(Rubriken passar inte med inlägget men låten har fastnat i hjärnan ^^)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback