» Låter saker rinna ut i sanden, försvinner mellan fingrarna som fina små korn

Lite så känns det just nu, fast egentligen är det inte så! Just nu tar jag tag i saker bättre än jag gjort på länge och det är ju bra :) men ändå så känns det som om jag liksom inte räcker till riktigt.

Idag har varit en seeeeeeeeeeeg dag! Jag är trött och långsam i huvudet och vill bara vara utomhus hela tiden eftersom mitt huvud fungerar normalt där :)
Blev bättre när jag småhjälpte (och garvade åt) J när hon red filuren på banan. Gud va rolit vi hade då och då kan jag säga! Inget illa ment Johannis! :)
Filur var iaf mycket fin i galoppen, extremt faktiskt, och J satt superbra i sadeln! :) (y)

Myste lite med Nocke också, blev bara en kortis men det var mysigt iaf! ♥ Vandrade sen hem i regnet och det var rätt skönt faktiskt, fick ju vara utomhus! ;)

Åt smarrig paj till middag när jag kom hem och sen har jag tagit tag lite i några småläxor. Den här veckan är extremt chill på läxfronten så jag njuter! :)

Nu ska jag träningscykla och kolla på Desperate Housewifes, eftersom House har något slags uppehåll!

Hade!

Kram Amanda

Min nya bästa vän, Smoothie: MUMS! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback