» How wonderful life is when you're in the room

Hej! :)

Idag startade jag dagen på allra bästa sätt: en mysig ridtur i skogen :) Superfint vårväder, MASSOR av votsippor, ett rådjur, och en lagom piggis häst, precis så skulle man börja varje dag! :)♥

Efter skogsturen var tanken att vi skulle haft våran första SISU-föreläsning men det blev inget eftersom ingen kom! :( Ganska tråkigt men vi kanske tar det som en ridlekisteori istället!

Annars har jag inte gjort så mycket hittils... Flutit runt i stallet och haft det bra :), ätit smarrigt lördagsfika, varit på HC med J och handlat inför ikväll, och blivit trampad på foten av Zäta så att jag har en stor fin knöl där nu och det gör ont som piss att böja foten. Men det är smällar man får ta antar jag, egentligen ska jag väl inte klaga. :)

Nu sitter jag iaf i mitt rum och kollar på marsvinen som för en gångs skull är lite pigga! Ser sjukt kul ut när de kryper omkring och suger i sig allt ätbart haha! :) Som små dammsugare!

Nu väntar lite städning, dusch, fix och matlagning innan jag får finbesök av mina vänner eftersom vi ska fira valborg! :D

Ha en fin valborgseftermiddag/kväll! :)

Kram Amanda


Länge sedan! :)

Update:
Alltså duschade för en stund sedan, tror ni inte att jag lyckas tappa en grej mitt på knölen på foten, AJ! Den tog ju bara upp typ4 cm2 av hela duschens golvyta, Vad är oddsen liksom?!



Jag skulle oxå vilja se en massa votsippor :P

2011-05-01 // 18:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback