» Because the heart never lies


Jag ääälskar torsdagar! Minikortisdagar i skolan är det bästa skodagarna som finns! ♥ ;)

Dagens schema ser ut såhär:

Stallet :)
Träna!!! :)
Chilla! :)

Bara bra saker som ni kanske ser, och det gillas det vill jag lova! :D Dessutom bara idag och i morrn kvar till påsklovet! Wiiieee! Vill ha det nu! :D Har massa skoj inplanerat som jag bara vill ta tag i! :)
Klarade mig igenom gårdagens plugg rätt bra oxå. Hatar dick att jag måste skuta undan annat som jag hellre vill göra, ge mig fotografiskt minne och en superhjärna nu! :P

Hoppas eran dag blir lika slapp som in! ;)

Hade!

Kram Amanda


Får bli en bild på en fin liten "gulletussa" (den som inte fattar - kolla min facebook) bara för att jag såg årets första i söndags! Snacka vårtecken! :D ♥



» Mary

hahahha "hatar dick". :D

2011-04-15 // 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback