» Putting on that smile I'm not used to wear

Gud så duktiga jag, H och J har varit nu! Sålde 11 kakburkar på en timma i bara våran cirkel och typ fem hus till, big smiley på det minsann! :D
Känner att jag är rätt bra på det här, bara att ta till fejkamanda rösten som är sådär äckligt övertrevlig. Sådär som när man pratar i telefon med nån man inte känner:
-Hej mitt namn är Amanda Kennmark och jag .... osv ;)
Bäst är vi asså!

För övrigt hatar jag måndagar men den här har varit extrem. Först engelska i 80 min x2, sen matte i 70, lunch, matte i 75 och sen spanska i 80. Helt fucked up. Fick veta matteprovet också. VG blev det men poängen sög så jag är väl inte jättenöjd direkt. Men i alla fall.

Hade!

Kram Amanda


                                    Money, money, money, mot Göteborg! :)


sv: Jag ska göra en hjärtundersökning på ett annorlunda sätt, så jag måste sövas ner..

Som ett ultraljud typ, fast då låter det som att jag är gravid, haha :D

2010-09-28 // 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback