» Over and out

Gud så trött jag är nu efter att varit med Karin och Poppe i Boxholm hela dagen, men det är lätt värt det! ¨) Så himla kul att få följa med sådär. Jag och Karin tyckte att hon och Poppe var superduktiga idag men domaren höll inte med så då blev vi lite tjuriga, menmen. Viktigast är vad vi tyckte ;)

I morrn blire först lååång skoldag, snark, och sen skritta ut med Zätus och E i skogen. Det förtjänar de små hestarna efter en tävlingshelg tycker jag!
Är fortfarande så stört glad över igår alltså. Tänk att en 80 cr-rosett kan vara värd så mycket! ;) Ska sätta upp den på väggen i kväll i alla fall ¨)♥





Annars äre väl lite småpyssel som ska göras ikväll tror jag. Typ baka kladdiskakis eftersom pappa kommit hem från Skotland nu :)

Sen borde jag nog sova lite tidigt också tror jag, har inte haft sovmorgon sen förra tisdagen... tur att vi har det på tisdag igen då! :)

Hade!

Kram Amanda


Har äntligen börjat få snits på det här med
kladdkakor, blev alltid så konstiga förut ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback