» No headline is good enough, right?

Man vet att hösten är här när man får ta på sig vantar för att cykla upp till stallet och lektionerna flyttar in i ridhuset. Men ärligt talat så gör det mig inte ett dugg. Tycker mest att det är mysigt att hösten kommit nu ^^ Dessutom är hösten extra bra eftersom det bara är 23 dagar kvar tills jag fyller år ;)

Hade det lite mysigt i stallet förut med hästarna. Borstade lite på dem och bara myste. Men vart jäkligt rädd när jag såg nåt glimma till i Noaks strö, och vad var det då?! Jo en öppen SAX! Det mest freaky var att den inte såg ut som någon av stallets saxar. Men kan ju hoppas att någon bara tappat den eller nåt och inte lagt den där med flit :(

Resten av kvällen ska jag dejta med matteboken eftersom vi har ett två timmars prov på torsdag ocg jag inte kan ett skit! ;)
Dessutom börjar ju House ikväll igen, löööv it ;) <3

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback