» It's been a long long time, for that I owe you now

Efter en snabbis i stallet har jag varit med bästa T och det var sjukt länge sedan! Hade det så kul :) Gick och fikade + åt lunch för min del (halv fyra hmmm :/ ), gick en sväng på stan, en sväng på världens centrum där jag köpte en kofta och billiga snoddar och sen dess har vi bara chillat hemma. Typ lekt med pinnarna Stig och Joe och pallat plommon i min grannes trädgård, mums! :D Nae, vi hade faktiskt tillåtelse ;)



Dagens topp är ändå att jag och T hade bestämt en park att träffas i men jag hittade den inte, däremot hittade jag en turistbyrå vid De Geer så jag gick helt enkelt in och frågade efter vägen haha :) Fick då en fin karta som även hjälpte mig att hitta T's skola, men den hittade jag faktiskt mest själv :P Men fin var den efter de 96 trappstegen upp till rätt våning.

Aa, himla bra eftermiddag och kväll i alla fall! ¨)

Hade!

Kram Amanda 


"Plommon ä ite bra fö maagen!"
Bästa Dag Otto! :)


Jag ser ut som en sinnessjuk som rymt från ett mentalsjukhus. USCH! hahahahaha



Puss på bästa duuuuuuu!<3

2010-09-09 // 21:04:39

Någon gång ska jag gifta mig med honom. Johanna Elisabeth Linnea Flink :P

2010-09-11 // 18:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback