» Holding my world together

Åt nyss en hel massa makaroner, falukorv och cecarsallad, intressant va! :)

Den här helgen har varit en tävlings och hästhelg till max, det gillas! Först stallet och rida igår, sen freja och sen stjärnholm med Karin och Poppe.
Idag ponnyhopp hela dagen och efter det träna Zätus med Cissi vilket gick sjukt bra idag :D Den lilla hesten var mycket duktig och lyssnade bättre en nånsin vilket gjorde att han spran fint på tygel och jag hade grymmaste stödet i handen! Tror aldrig jag lyckars rida en häst så att den blivit löddrig av svett i ansiktet förut, bra jobbat idag fisen! :)


Ser alltid så tjurig ut när jag rider, får jobba på det känner jag ;)

Nu har jag ett dilemma, ska jag börja med min samhällsuppgift som inte är speciellt svår eller jobbig och som jag egentligen lika gärna kan göra i morrn? Eller ska jag ta upp marsvinen ett tag? Tror det får bli marsvinen, i alla fall först ;)


Det här säger jag ofta, men ikväll ska jag faktiskt försöka gå och lägga mig tidigt. Har blivit långa dagar i helgen och ska jag orka heeeela lååånga skolveckan så kanske jag borde sova lite i alla fall. Men får se hur det blir med den saken ;)

Grattis i alla fall till alla duktiga hemmaryttare som var så bra idag, speciellt laget som kom tvåa! :)

Hade!

Kram Amanda


Amanda är duktig på att rida :D

2010-09-06 // 21:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback