» Follow an old plan, it can make the world feel new

Idag hare varit jäkligt chill. Först sovmorgon till 10.10 och sen bara två lektioner till 12.25. Tycker att man borde gå såhär i skolan jämt!
Har varit en sväng i stallet och gjort allt vanligt och sen fixat en himlans massa saker som jag skulle fixa så nu är jag nöjd :)

Igår typ sög allt. Lååång skoldag som är pisstråkig och allt var allmänt depp, tills spanskan. H och jag fick typ nåt slags psykbryt av tråkslag så till slut bara asgarva vi åt ALLT! Trodde vi skulle få skäll av "ryskan" Sophie men det fick vi inte, muy bien, mm! ;)
Skrittade ut barbacka med Zätus och E i skogen på kvällen sen. Hade det supermysigt och skrittade över disiga Breddik ♥ :)

Nu ska jag plugga historia och löv och sen baka vaniljbullar :P



Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback