» Dust yourself up and back in the saddle

Halloj!
Måste säga att jag är sjukt taggad inför fälttävlan efter Jennyträningen igår! :D Gick så bra och enkelt så det finns inte, duktiga häst!
Gick rätt bra idag också när jag red. Jobbade en stund på banan och sen lite bus på sjukhusfältet, kulkul. Kuligast var skillnaden på dressyren i onsdags och idag, fattart inte alltså! ;)

Igår kväll var jag, H, J, och E servitriser på Magnus 50årsfest och oj va kul vi hade! Billig arbetskraft från Polen skadar ju aldrig eller hur? ;) Nae men seriöst, det var faktiskt kul även om det blev sjukt mycket att diska...

Har väl inte så mycket mer att berätta egentligen, tråkiga jag som vanligt! Bara häst, häst, häst :) Fick förresten lite fina bilder från hoppningen på smedby av pernillla ringqvist, väldigt kul! :)

Hade!

Kram Amanda 


Foto: Pernilla ringqvist.


Billig arbetskraft som sagt :P

2010-09-28 // 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback