» You are my sweetest downfall

Idag har det varit en lååång dag. Har varit i stallet från kvart i nio till kvart i sju = tio timmar. I och för sig nice men nu är jag trött ;)
Red finaste Noak i morse! Himmla mysigt var det, även om inte traven var någon succé... Men galoppen var fin den :)
Åt också supergott lördagsfika som J (och lite jag) bakat. Hon tyckte det var för mycket deg på äppel och vaniljpajen, men hur kan det va dåligt när hela gänget gillar pajdeg bättre än själva pajen egentligen? :) Jag tyckte i alla fall att det var mucho tasty!
Fixade lite med Zäta förut i kväll efetrsom det är KM-dressyr i morrn, wiiie! :D Som Maud dömer, wiiie! :D Nae så får jag inte tänka! Men det är ju alltid kul att domaren gillade hästen förra gången man red för den domaren.
71% kommer vi nog aldrig upp i igen, men kanske bättre än lilla hagebys 55 i alla fall. Hoppas på det! :)
I alla fall. Duschade honom förut när vattenblandaren plötslig dampade sönder! Vattnet blev skållhett och bara varmare och varmare åt vilket håll jag än skruvade ¨/ Fick då ta typ tio vattenkannor och skölja bort all såpa för hand. Snark! :| Extra kul att den börja funka igen när nästa person testade! Flätorna fick vänta tills i morgon.
Kom på sådär i sista minuten förut att jag kanske borde lära mig L:C2. Kan ju vara bra att kunna programmet som man ska tävla ;) Så jag antar att det får bli kvällens mission, förutom svull.


Fett gammal bild, typ fyra år sen tror jag! :') (GUD va ful jag är!!!)

Hade!

Kram Amanda


du är så söt så Amanda!

2010-10-31 // 00:03:12

oj. nu äre min blogg ;) men japp du är söt!

2010-10-31 // 00:03:38

Hihi tack! :)<3

2010-11-08 // 22:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback