» Up and down the boulevard

Ahopp. I morrn såhär dags är jag och pappa förhoppningsvis i London och knatar runt på Picadilly Cirkus eller nåt liknande. Känns helt surrealistiskt faktiskt :)
Men sjukt kul ska det bli! Pappa och jag har pratat om att åka till London i en massa år och nu blir det äntligen av, wiiie!
Därför blire bara halvdag i skolan i morrn och sen iväg till Skavsta flygplats och därifrån vidare till London!

Bara måste säga att jag har ganska knäppa vänner! En som gillar att skrämma folk med sina cykelvanor flera som tyckte jag var puckad när jag tyckte att man borde få vara hur gammal man vill! Jag kanske vill va 83 liksom, kan inte jag få va det då eller ?! ;)

En fotnot är att dressyrprogrammet till fälttävlan får hänga med utomlands, hur ska jag annars kunna det tills på söndag? För den delen är jag äckligt revansch-sugen på fälttävlan! ¨)

                                                     Tagga, tagga, tagga :)

Nu ska jag ta upp marsvinen och sen ska familjen äta Hejdå-glass, mums! ;D

Hade och Hejdå tills på Söndag!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback