» Tell me about your stories

Det är inte najs när man vaknar och håller på att falla ihop i en hög när man reser sig från sängen. Vet fasen inte vad  det har varit för fel på mig idag, har haft noll balans och mått illa från att jag vankade till typ tre :/ Sjukt läskigt vare ändå i morse och hos Freja. När jag gick till badrummet när jag vaknat höll jag på och svängde till vänster hela tiden utan att kunna sluta-blev typ en cirkel ... ? Fick då lägga mig i sängen igen och göra ett nytt försök senare. Och hos Freja höll jag på att ramla flera gånger och gick rätt in i krubban en gång. Hur skumt kan det bli?
Men sånt hjälps inte när det är två hestar som ska ridas, så det var bara att cykla iväg till Kummelby i 4.2 minus och en jäkla massa kläder!
Det blev mysigt där ute i alla fall. Skrittade ut i bara ett våffeltäcke på en pigg och glad Freja tillsammans med Marit och Zeblina. Så himla skönt att hovvisen är bättre nu även om den inte är helt bra :)
Efter det åkte jag hem och hämtade lördagsfikat och sen upp till Hascheby med E ;) Fixa lite och hoppträna lite för Cissi med Zäta och det gick bara bra det med så nu är jag nöjd och glad :) Det var nog typ första gången idag som han verkligan hoppade upp sig över hindren, lilla pricken ;)
Kan väl inte säga att jag är astaggad inför imorrn men det ska ändå bli kul, KM är ju alltid KM liksom, även om man inte startar KMklassen ;)
Ska upp sen och kvällsfodra med J och E också, kanske blir lite taktiksnack med pållen ;)



Ska bara säga kort att det var wasome hemma hos T igår med henne och E! :D
Hade det görkul och fick ett suprfint armband i födelsedagspresent av T, :) Och för den som inte visste det så kan man gå och lämna tillbaka fläskfilé som luktar bajs på Ica, de tror på en utan problem! ;)

Hade!

Kram Amanda



                  Hösten är så himmla fin att rida ut på, även om detta var förra året ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback