» On that cold October night

Hejhej, grattis till MIG! ;D 16 idag yes box, det känns bra det!
Nae men seriöst. Det är ju alltid kul att fylla år, eller hur? Man har liksom gått och väntat i ett helt år och så kommer tillslut den där dagen. Sugigt bara att den går så jäkla fort, det är över på ett kick ju :( Skulle vilja fylla år oftare tror jag, typ tre gånger om året istället för en kanske? tror det skulle vara lagom ;)
Lite presenter har jag fått i alla fall, trots Londonresan! Fick pengar av mormor+morfar och farmor, och av familjen fick jag örhängen, en ny klockradio (mina har en tendens att sluta funka...) och ett miniläppglans av bror ^^ Har fått veta att jag ska få nåt mer litet ikväll så lite går jag väl och väntar ;) Ska ju dessutom äta tårta och det får ju inte missas hehe!



Dagen har i alla fall varit super! Fick en massa grattis i skolan och likadant på Facebook. Blev dessutom SMSbombad av T förut, och det räknas ju faktiskt som flera grattis... Herregud va sms jag fick! ^^P
Firade lite med pållarna också. Gjorde varsin tårta till dem i morse bestående av knäcke, banan och riven morot. Det tyckte de om minsann svullisarna. Ganska mysigt att se dem äta och stå och nynna Happy Birthday för sig själv, trots att det var asfjantigt egentligen ;D
E kom över med fina cupcakes också, det får inte glömmas :)

  


Nu ska jag fortsätta vara 15 fram till 22.02 inatt, sen är jag officiellt 16 år gammal. Inte för att man känner nån skillnad men ändå ¨)

Hade!

Kram Amanda


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback