» Let me fly up to the moon and back

Jag vill börja med att säga att ni nog inte kommer att se mig så mycket mer efter typ jul eller så för jag kommer nämligen att avlida så småningom när det bli kallare ute.
Går redan runt och fryser som ett miffo både inne och ute och då vet jag inte riktigt hur jag ska överleva vintern som kommer, med minusgrader långt under nollstrecket och allt. Och om den här vintern ska bli ännu värre än de förra så dör jag väl redan i november eller nåt. Men shit happens.




När jag ändå talar om miffon så kan jag säga att herr Zäta var på riktigt miffohumör igår. Red själv på banan och det gick inte bra det.
Kombinationen pigg häst+blåsigt väder+nosgrimma jag inte gillar var lika med: hetsig häst på bushumör och en timmas kämpande dragkamp från min sida. Men så kan det bli ibland och han var faktiskt fin över bommarna jag lagt ut. Synd bara att jag inte lagt bommar över hela banan ;)
Och egentligen vet jag att nosgrimman inte är något att skylla på, men jag tycker han blir stark på remonten och dessutom går det aldrig bra när jag rider själv. Så jag var nog lite väl positiv när jag började. Men jag orkar inte bry mig om att det gick skit igår faktiskt :)

Nu ska jag vara lite effektiv ett tag och sen iväg till KIjympan! Har inte tränat ordentligt på år och dar men nu sparkar jag igång igen och det känns såååå skönt! Men jag kan redan känna träningsvärken efter två dagars träning, ska liksom träna med J i morrn också... Men träningsvärk är bra så det blir nog bara bra allting ;)

Hade!

Kram Amanda

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback