» Just need you now

Helloj!
Kvällen av födelsedagen var också bra! God tårta med mango som mamma gjort och lite småpresenter :)
Bajsa på att vänta ett helt år nu igen till nästa födelsedag :/ 364 dagar är rätt mycket...
Men innan dess ska det ju bli jul och det är också bra! Snart ska ju dessutom HEJA till Ullared och handla upp stället med julklappar och annat, skojskoj ;)

Ikväll ska jag göra tre saker: Passa min bror, va med H, och plugga. ;)
Imorrn ska jag flera saker: Skolan, stallet en kortis, baka lördagsfika, och va med E och T på kvällen. Det sista uppskattas mycket då det var lääääänge sedan! :D

Nu: Duschen! ¨)

Hade!

Kram Amanda



ja! det sista uppskattas för mig med måste jag säga. sjukt länge sen och det är synd. men imorgon har vi en massa att prata om, tydligen martin också? ;)

2010-10-14 // 19:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback