» Here we go, here we go again

Idag var det fett skönt med sovmorgon! Vet inte när jag sov ut senast så den var dessutom välbehövlig ;) Jag älskar verkligen när man vaknar och känner sig sådär nöjd och utvilad, en bra start på dagen helt enkelt!
Skadade ju inte heller att tisdagar är allmänt slappa med bara tre-fyra lektioner och hemgång vid 14.20 ^^
Åkte då hem och började baka biskvier som jag gjorde klara och fina nu efter att ha varit på en SISU-grej-polarträff i stallet. Trodde inte den skulle vara så kul men det var den faktiskt och lite planering inför vintern blev det också så det var bra.

Vad händer i morrn då? Jo, jag fyller år! :D
Jepp, 16 år ung blir det och det ska bli ruwligt ;) Kommer inte att få så mycket presenter men har ju redan varit i London så det räknas ju in som en stor del, men kuligt skare bli i alla fall! Och gott med biskvier som födelsedagsfika, men förhoppningsvis blir det ju lite tårta också ;)

London ska jag förresten berätta om snart, eller någon dag när jag känner att jag orkar sitta med segisdatorn och ladda upp 18000 bilder. Men det var i alla fall asgrymt att vara där, lätt bland det häftigaste jag gjort i mitt liv! :)

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback