» Failure, Fa-failure, Failure

Vem sög hårdast på historiaprovet idag? Jaaag! Kan beskrivas med ett ord-skit. Räknade lite själv på vad mina svar var värda ock kom fram tilll att jag kommer att hamna på ca 25-27 poäng. Max var 42. Ett äkta fanförmittliv moment med andra ord.
Men jag kanner mig rätt duktig med plugget i övrigt faktiskt. Spanska gjorde jag ju i söndags, historia pluggades i flera timmar, engelska klar nu och matte på torsdag. Japp, jag har kollen och det gillas! :)
Gillar också den korta mysstunden som blev med Noak och Zäta idag. Lite borst och lite mys uppskattas alltid! ♥

Nu ska jag baka en tredubbel sats bröd med lillebror, mumsmums! :D (fast en sats var bara tolv frallor så de blir inte så mycket ändå :P)


För övrigt så är det är min namnsdag idag! Så grattis alla Amandor och Rasmusar ;) Namnsdagsfika i kväll here I come x)


Hade!

Kram Amanda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback