» A small twisted thing that tastes like cinnamon

Idag är det kanelbullens dag och morfars födelsedag så grattis till alla kanelbullar och ett stort grattis till morfar!
Vi fick faktiskt kanelbullar i skolan idag, och ja-fick :) Gratis i kafeterian var de och goda var de också hehe... ;)

Idag har jag varit och klippt mig om nån bryr sig vilket jag inte tror nån egentligen gör. Fick som vanligt övertala frisören att klippa så liiite som möjligt, men idag kunde vi faktiskt kompromissa så det bidde nog rätt bra till slut ändå. Mest nöjd över att håret känns fint och fräscht igen!

Drutta sen förbi stallet en kortis på hemvägen. Mockade, pratade lite med hästarna och matade Noak med banan. Det tyckte han va gott :)

Nåt som är skönt är att vi inte har några läxor den här veckan, men det kan ju bero på att det är studiedagar torsdag-fredag, vilket också är skönt.
Och by the way, på onsdag åker jag och pappa till London hihi! :D Gud så kul det ska bli! Ska kolla madame tussaudes, picadilly cirkus och en massa mer. Ska även shoppa lite och är på jakt efter ett par fina converse som jag hört ska vara rätt billigt där, så hoppas :) Kommer hem på lördag natt igen och sen blire fälttävlan på söndag, inte mycket sömn därimellan alltså men det är det värt när det handlar om två roliga grejjor! :) 

Nu: mat.

Hade!

Kram Amanda



men hallåååå! är inte det dära vanlijbullar breeeeeee! hahah :D

2010-10-04 // 19:52:55

SV: ao men om man inte har nåt annat får man ta det man har! ;)

2010-10-06 // 10:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback