» Right round, right round

Det är lite rörigt just nu i mitt huvud. Inköp hit och dit av stallprylar har gått åt helvete rent ut sagt men idag löste sig allt som på ett trollslag, skönt nog :)
Har ju varit på jakt efter ett brunt schabrak ett tag men det som jag ville ha fanns ju inte på Hööks dåra, så jag väntade ett tag med att beställa. Sedan fanns ju inte rosetten jag skulle ha så jag gjorde en egen i stället vilket i och för sig blev minst lika bra.
Och nu när det blivit kallare ute bestämde jag mig för att jag inte vill frysa som ett as om fötterna en vinter till och ville då köpa ett par varma stallskor (också från Hööks). Skulle däför beställa dessa och schabraket från Hööks i går kväll men då fanns inte skorna i svart (mamma hade sett dem i butiken samma dag) utan bara i ceriserosa vilket jag kände var fult ;) Ringde därför till dem i morse och bad dem lägga undan ett par så skulle jag och mamma hämta dem i kväll, men då var de slut i butiken också! :( Inte ens ett 20 timmar efter att mamma sett dem :(
Har därför åkt på jakt efter ett par andra idag och hittade ett par supermysiga på Jula :) Sen när vi kom hem så gick det plötsligt att beställa schabraket också och då blev jag glad ^^ Fick lite beslutsångest bara eftersom det fanns ett fint på Granngården också men det här blir nog bra! :)
Skönt i alla fall att allt handlande är klart.

 
Ullsulor att stoppa i skorna fick också följa med
eftersom man är tvungen att beställa för minst 200:-

Schabraket


Skorna. Inte samma färg på mina alls
men samma modell i alla fall. Kan ju
passa bra om det verkligen ska bli 10- på torsdag :S

Har dessutom matteprov på torsdag och det är ju int elite som ska pluggas till det! Kvadrat/kubikrötter hit, potensekvationer dit och en jäkla massa annat. Men det går nog det med. Just nu är jag ganska laddad att kämpa i skolan så det är val bara att köra på medan det fungerar! ;)

Hade!

Kram Amanda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback