» Just an ordinary extraordinary boring time

Sitter med ett marsvin i knät och vet inte vad jag ska göra. Håller för visso på att baka en födelsedagstårta till bror som fyller år i morgon, men har väntat på att mjölkchokladtryffeln ska stelna i över tre timmar nu och nu har det blivit tråkigt! Men håll ut, det är max fyrtiofem minuter kvar ! -.- Sen ska tårtan bara läggas ihop och jag tror faktiskt att den kommer bli bra, speciellt med de grymma chokladdekorationerna som jag har gjort! De är seriöst asfina! :) Måste nog lägga in en bild på tårtan i morgon bara för det så att ni får se!
Har nog inte hänt något intressant ikväll (har liksom inte ens något plugg att sysselsätta mig med, så tråkigt är det) sedan jag var ute med J och Fille på sjukhus, men det var roligt i alla fall :P

Testade förut idag efter att ha mysborstat på de finaste länge <3 hur det är att vara tummlös, genom att sätta på ett täcke utan att använda tummarna. Måste säga att ja klarade mig rätt bra som tummlös, inte några svårigheter där inte ;D

Ska inte tråka er med mera av mitt tråk nu, gå och ha roligt ni så sitter jag här och glor in i väggen, det är lungt jag lovar! Nae då skoja bara, ska tvinga tryffeln att vara klar nu! ;)

Hade!

Kram Amanda



Chilli mc fetis! Men mulligt är gulligt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback