» Faster than a lightbeem

Nu var det visst ett tag sedan jag skrev lite här känner jag, men det har varit mycket häst de senaste dagarna och enligt mig är det en alldeles utmärkt ursäkt! :)

Lite update i alla fall:

Söndag: Hade Zäta och hopptränade för Cissi. Tyckte det gick rätt så bra faktiskt trots att han tvekade lite mot kombinationen typ hela träningen. Måste dock ta tag i mitt smackande hehe :P
Smörjde lite och fixade med övrigt och var på USmöte. Förändringarnas tid är här och nu så därför satte vi igång på direkten, vilket resulterade i att det är en ny USorförande som skriver det här... Känns lite läskigt faktiskt ;)
Fick även ta Freja lite akut på kvällen eftersom Lotta blivit sjuk. Fick bli en ridtur ute eftersom ridhuset är helt fuckat just nu, men att rida under stjärnorna var inte helt omysigt!

Måndag: Första dagen i skolan efter lovet vilket sög. Hade Zäta ige och skrittade ut i höstmörkret med mor som sällskap. Blev alltså ännu en stjärntur :)

Tisdag: Skola och sen Freja igen eftersom Lotta forfarande var sjuk. Kunde dock inte rida på grund av att den första snön bestämde sig för att komma då och det med besked! Äkta styltsnö var det ju också :(
Sen till stallet ett tag och borsta på Noak :)

Onsdag: Skulle ha tränat men det gick inte eftersom jag var tvungen att laga middag=supergod korvstroganoff :) Bakade bröd också som blev som små bollar. Mycket små. Och sen lite softtid i stallet med H och J.

Idag: Först stallet och nu träna på fiskis :)

Hade!

Kram Amanda


sv: Hihi tack! kul att du gillade det! :)

2010-11-11 // 17:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback