» Another day in paradise

För den som inte visste det så aaavskyr jag att välja saker! Och idag var vi tvugna att lämna in det stora feta slutgiltiga NSvariantvalet då, hatart verkligen! :(  Fick dock bli 1B varianten vilket var typ en fortsättning på mixad NS så det blir nog bra ändå :P Men sen ska vi välja inriktning och valbara kurser och individuella val och massa sånt och massa strunt. Nej vadå ångest?

Fett nice vecka är det i alla fall den här veckan! Igår var i och för sig måndagen extra lång eftersom jag hade utvecklingssamtal till 17.20, men sen har det bara blivit bättre!
Idag slutade vi 12.25, utan hemuppgift :)
I morrn är vi hel-lediga och dressyrträning,  och jag har redan jobbat klart det som skulle jobbas i läxväg:)
Torsdag slutar vi 12.25 :)
Och på fredag är det ju fredag, vilket innebär heeelg! :D

Japp slapp vecka det här, och jag glömde visst säga att vi hade sovmorgon idag till 10.10 vilket innebar två lektioner idag! Sjukt underbart att vakna av att solen strilar in genom fönstret totalt utvilad hihi ^^

Idag har det väl inte hänt så mycket annars. Var i stallet hos två busiga hästar, var av en av den tog tag i resåren på min fleece, drog ut den så långt det gick, och släppte den så att den snärtade till mig! :) Nämner inga namn men den där prickiga är nog smartare än vad han ser ut i bland! ;)
Gick en sväng på stan med mor också för att handla födelsedagspresenter till bror, men behöver tips! Vad köper man till en kille som fyller 12 ? :/

Nu tittar jag på ett avsnitt av House som jag redan sett och pysslar med inrapportering av tävlingspoäng, och det är en herrans massa tävlingar kan jag säga! Visste inte att jag gjort så mycket under året x)

Hade!

Kram Amanda



Finis bildis på H och mig .... ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback