» Starting with the man in the mirror

Har sen en tid tillbaka bestämt att det är dags att fröken Amanda Kennmark tar sig i kragen och gör något med sitt liv och sin vardag!
Har blivit så extremt trött på att jag alltid skjuter upp saker arton trillioner gånger för att sen upptäcka att- OJ, där låg visst ett berg av ren tvätt som jag måste lägga i men har tänkt göra i tre veckor. Eller-OJ, var det idag vi skulle äta middag med familjen, eller nåt i den stilen.
Jag har bara blivit så jäkla ignorant (är det ens ett riktigt ord?) på sista tiden. Eller sista tiden, typ sen mellan sportlovet och påsklovet eller nåt.
Segar mig i genom dagarna och jag vet inte ens hur jag får minutrarna att gå, men när de väl behövs helt plötsligt så är de redan slut.
Men ändå är det så mycket jag vill. Till exempel vill jag spendera mer tid med mina hästar om dagarna, jag skulle vilja höja betygen till sommarn (trots att jag vet att det typ inte går nu), jag vill vara med mina fina vänner, och kanske mest av allt vill jag faktiskt åka till Västervik och umgås lite med min kusin.
Har inte ens pratat med henne sen typ jul eller nåt, riktigt illa. Tror därför att det får bli till att ta bussen dit ganska snart, men som jag skjuter upp allt blir det väl inte av förnns i höst ")

                    Riktigt Gammal bild, ser egentligen inte ens ut såhär längre, men ändå ¨)

Nu har jag en hel del svenskagrammatik som väntar på mig, önskar nästan att den gick att skjuta upp den med, precis som all ren tvätt, men tyvärr är ju inte fallet så :P

Hade!

Kram Amanda

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback