» Somehow I'm gonna make you notice

Tycker så synd om min lilla häst, han är så trött just nu och om jag inte misstänker helt fel kan det bero på våran korta men intensiva tävlingsäsong. Usch, får så snuskigt dåligt samvete och önskar att vi hade mycket mer tid kvar innan sommaren. Men den lilla som finns kvar ska spenderas till största del med bus i skogen, tycker han är mer än värd det nu!
Är det möjligt att fatta att det bara är en månad och fem dagar kvar till skolavslutningen idag? Knappt. Men grymt skönt i alla fall! Spenderar en del av rasterna framför datorn i klassrummet och försöker leta reda på en passande klänning till avslutningen. Har mycket svårt för det. Vet inte egentligen om jag är klänningstypen men man slutar ju bara nian och grundskolan en gång i livet, om man inte är lite retard men det hopas jag att jag inte är ¨)

Men skulle i alla fall behöva lite hjälp här:

VILA Someone Dress VILA Someone Dress
VILA someone Dress-
Ett eventuellt alternativ, samma klänning men i olika färger, kanske tråkig?

Sisters Point Ally                VILA Spirit Corsage Dress
Sisters Point Ally -              VILA Spirit Corsage-
Kanske lite för "söt             Ganska lagom enkel

Bubbleroom / H Klänning                  VILA Catty Combo Dress
Bubbleroom/H Klänning -            VILA Catty Combo Dress-
Mönstret kan se lite tantigt ut på   Lite rockigare, men kanske för mycket?
nära håll men är mycket söt    

Sen finns det en på JC men bilden vill inte funka ¨)

Är lite tveksam till de tre första, men behöver som sagt hjälp!

Hade!

Kram Amanda

If I could turn back time,lalala ...
         


Någon av det två sista! :D

2010-05-04 // 20:49:07

håller med J :)

2010-05-05 // 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback