» So I drew a new face and I laughed

Har suttit med min älskade gitarr i knät i en timma och bara spelat för mig själv och lite för mamma och bara njutit av tillvaron. Blir helt lugn av att koncentrera mig hårt på en enda sak ett tag för en gångs skull istället för typ tusen olika. Gud så skönt ¨) Fick bli ganska mycket I'm yours, Love is all around, Idas sommarvisa, och Jag vill ha en egen måne mm... Inga direkt proffslåtar om man säger så, men ändå något. Antar att jag har Robbanmusiken att tacka för att jag äntligen vågar ta i lite med plektrummet så att det blir något av ackorden, känns topp! :)

Dagen idag började med en extremt efterlängtad sovmorgon till kvart över nio, och sen upp till stallet. Vet inte riktigt vad jag gjorde där, typ mest flumma med vänner och fixa för i morrn tror jag. Är för övrigt ganska revanschsugen inför dressyren på NFK i morrn efter gelgens hoppfiasko! Hoppas därför att min hest är lite piggare den här gången, vilket han kanske är eftersom de har fått havre i några dar. Visserligen halv ranson, men det brukar räcka för att speeda upp honom lite extra x) Och som sagt: I want my revenge! :)

Dear, guitar: I'm yours...

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback